Acting Good
Acting Good is an absurd ensemble comedy set in the fictional fly-in community of Grouse Lake First Nation in Northern Manitoba.
Juok'n Missing Her
After falling flat on his face, Paul returns home to the fly-in community of Grouse Lake.
Goosed by a Moose
Paul attempts to win his ex-girlfriend Rose back with the promise of a big surprise.
Paul is overcome with jealousy when Dean is hailed as a hero for saving his life.
Paul and the gang fly out of Grouse Lake to Winnipeg's big agricultural fair, The Red River Ex.