Age of The Living Dead
In a USA quarantined by the rest of the world behind huge border walls, humans and vampires co-exist on opposite coasts thanks to a peace treaty, while each side plots to destroy the other.
Episode 1.1
America is quarantined by the world - humans on the west coast and vampires the east. As both sides plot against the other, a mysterious girl arrives at The Haven in no mans land - a girl who could be the key to the vampires destruction.
Gerry and Max lay a trap for Vampires coming to rescue the imprisoned Yvonne, with fatal consequences. Andrew reaches out to an old friend in an attempt to avoid nuclear war.
A sandstorm hits the Haven, but the humans there need to get vital information to the President that the vampires are developing a blood synthesis. After discovering their daughter being held at the base, Marta demands action from Victor.
Taking refuge from the sandstorm, Yvonne finds the British are doing more than observing the United States from behind the wall. An old friend returns to the Haven seeking revenge.
Now at The Haven, the British have the opportunity to finally test Sephora on an actual vampire. Andrew makes contact with the British government to delay their plans. Gerry dispatches his two best soldiers on a vital mission.
Both sides initiate their plans to destroy the other while The Haven makes a last stand and tries to get Sephora to Los Angeles.