American Monster: Abuse of Power
Larry Nassar becomes the go-to doctor for treating injured gymnasts after he helps the USA win Olympic gold.
I Deserve To Live, They Don't
Alternative therapies make CEO Kimberly Bailey millions, but she suspects her employees are stealing from her.
Billy Fields, a highly respected police lieutenant investigating the brutal murder of a young mother, fails to find her killer.
When the medical board strikes off popular Arkansas pain doctor Randeep Mann amid allegations about his practice, they also uncover a monster.
The center of the community, Pastor Schirmer, is a celebrity who wields power over his congregants. However, when one takes their own life, investigators question the accidents that killed this minister’s two wives.