American Playboy: The Hugh Hefner Story
A fascinating docuseries chronicling Playboy magazine’s charismatic founder, Hugh Hefner, and his impact on global culture. Told from his unique perspective with never-before-seen footage from his private archive, discover the captivating story about the man behind the bunny.
As Hugh Hefner and Playboy enjoy national success in the mid-1950s, Hefner speaks about social issues and partakes in special perks.
Hefner creates a platform to discuss pressing social issues, and publishes an interview with Malcolm X that creates controversy.
Hefner becomes addicted to a drug that helps him work day and night, and publishes what would turn out to be Martin Luther King Jr.'s final written words.