Amidst a Snowstorm of Love
A snowstorm traps Yin Guo and her cousin in a pub abroad. Despite her initial suspicions, a chivalrous stranger named Lin Yiyang helps them find shelter.
Yin Guo texts Lin Yiyang to thank him for helping Xiaotian; later at a billiard room, they share a sweet moment after an intense game of pool.
Yin Guo discovers a promising lead for long-term accommodation; Wu Wei notices that Yiyang appears to have developed a crush.
After Yiyang helps Yin Guo move into her new apartment, he accepts a friendly challenge to a game of pool; later, a hot pot dinner brings them closer.
On an outing, Yiyang shares a private moment and a sweet surprise with Yin Guo; soon after, she becomes curious about his past in professional billiards.
A laundry room encounter leads to a bold confession from Yiyang, prompting Yin Guo to formulate an answer with a fluttering heart.