Anohana: The Flower We Saw That Day
A teen haunted by the spirit of an old friend summons the other members of their childhood club to help fulfill the girl's final wish.
Super Peace Busters
When Jinta and Menma were kids, they were part of a group called the Super Peace Busters and one day Jinta accidentally hurt Menma's feelings, but before he could apologize to her, she died.