Archie's Weird Mysteries
Attack of the Killer Spuds
An alien invasion turns Riverdale teenagers into zoned out couch potatoes, while sentient space potatoes mutate to replace them as vegetable zombies.
Veronica treats Jughead like an outsider and excludes him from her guest list for a pool party she's throwing, on the basis that he's different.