Betty la Fea, the Story Continues
Reunions
Everyone says their last goodbyes to Roberto, who in his will divides his shares equally for Mila, Betty, and Armando, on the condition that Betty is once again president of Ecomoda.
Betty meets with her lawyer to begin the divorce proceedings; still, Armando is not willing to get to an agreement; wanting to fix her relationship with Mila, Betty makes up her mind to accept the presidency of Ecomoda.
Armando and Betty are still distant, and she is sworn in as the new president of Ecomoda; Nacho continues to spy on the company, and Betty finally learns Armando's secret, as Hugo tells her that he has not paid the employees' social benefits.
Betty calls a meeting of the Ecomoda board of directors to discuss Armando's mismanagement and everyone refuse to pay his bail; Mila gets in trouble with the police; Betty goes to jail to ask Armando for explanations.
Betty leaves the prison confused and crosses paths with Majo; Majo persuades Armando to agree to let her pay his bail; Nacho manages to get Mila out of the police station.