Blood of Zeus
Chronicles the illegitimate son of Zeus, a young man tasked with saving heaven and earth despite the interference of a vengeful goddess and her monstrous forces.
A Call to Arms
Demons attack the city-state near the home of the outcast Heron, who finds allies in the elder Elias and the Amazonian warrior Alexia.
Past Is Prologue
After he completes a quest, Heron learns the truth about his birth from his mother, Electra, as well as the truth about the identity of his father.
Hera discovers the existence of Zeus' bastard son, Heron, and vows revenge; the city-state falls to Seraphim's forces.
Seraphim's army takes Heron captive and chases Alexia but encounters Hera instead; the goddess informs of the demon leader of his true past.
Hera directs Seraphim to the powerful sword forged for Heron by Zeus; Alexia seeks counsel from her mentor, Chiron.
Angering the other gods, Zeus brings Heron to Olympus for training; Alexia embarks on a mission to Melidoni with Evios and Kofi.