Boston's Finest
The City They Call Home
The department's gang unit targets a well-known figure; the fugitive unit cases the streets of Charlestown for a local suspect; patrol officers traverse the city streets.
The head of the police department's drug control unit plans a raid on South Boston's biggest suspected dealers; patrol officer Jenn Penton decides to try speed dating.