Branding in Seongsu
Despite being the oldest marketing intern at the agency, So Eun Ho (Lomon) easily charms his teammates over with his youthful energy. However, team leader Kang Na Eon (Kim Ji Eun) has zero tolerance for Eun Ho’s flippant attitude. Having worked tirelessly to achieve her position, Na Eon looks down on Eun Ho until an accidental kiss results in an unexpected soul swap. Trapped in each other’s bodies, the two must navigate the challenges of their new lives and learn to appreciate and respect each other. As they search for a way to switch back, they discover unexpected personal growth and a budding romance. A delightful romantic comedy, this 2024 South Korean series was directed by Jung Hun Soo.