Bride Killa
Blinded by Money
An inseparable couple's engagement ends in tragedy just weeks before they'll walk down the aisle.
A newlywed faces off against his beautiful new bride and their fiery romance takes a horrific turn.
A woman commits herself to her fiance on their wedding day, but he has other plans for his bride.