Carrier
Carrier, a 10-part series filmed aboard the USS Nimitz, is a character-driven immersion in the high-stakes world of a nuclear aircraft carrier. Filmmakers follow a core group of subjects as they navigate personal conflicts around their jobs, families, faith, patriotism, love, the rites of passage, and the war on terror.