Catalunya Barcelona is a 10-ep series that chronicles Barcelona’s history, from its loss of independence in 1714 to the political crisis that hit the global stage in 2017. Through historical accounts, interviews with ordinary citizens, and never-before-seen photos, the city’s past is at last accessible to the English-speaking world.