Dilruk Jayasinha: Bundle of Joy
Sri Lankan-born Dilruk Jayasinha is one of the most in-demand headliners on the Australian scene. Whilst his small-screen star continues to soar thanks to his appearances in Utopia and Have You Been Paying Attention?, it is on stage that he flies, with a reputation for consistently nailing his shows - The Art of the Dil; Sri Wanka; and Cheat Days - with his positive, upbeat brand of stand-up.