Dr. G and the Women
Gabriel Andrade Nino is a psychiatrist whose skills are mediocre at best. But the doctor believes that his attractive physique will help him to become a famous psychiatrist who can cater to the needs of tormented beautiful women. But what happens when Dr. Gabriel discovers that he has the ability to hear the private thoughts of these women?