Eat in Style
Celebrities look for local ingredients that are not very well-known to people. The hosts try dishes cooked in the traditional way using these ingredients. In order to introduces these rare gems, star chefs come into play to recreate the dishes with these unpopular products. Will the hosts be able to make these ingredients famous? In this show, not only rare ingredients will be introduced, but also seasonal and local produce will be shown throughout time. It will shine light to a new direction in people's diet. Also, some of the hottest guests will make an appearance.