Edward Lee's Country Cook
Chef Edward Lee and his celebrity friends travel to Jumunjin Port and use local ingredients to recreate traditional dishes with a modern twist.
Edward prepares a special meal for the elders with Yo-han's return. The team members face unexpected circumstances while trying to prepare their dishes.