Filthy Cities
Revolutionary Paris
At the time of the French Revolution, Paris was one of the foulest smelling cities in Europe. Historian Dan Snow immerses himself in this world, recreating the city’s stench and trying one of the worst jobs in history: tanning leather using dog excrement and urine. Stunning CGI reveals the stinking streets where ordinary people slaved in toxic industries and suffered grotesque poverty.