Funky Cops
Funky Cops is an animated series about two cops in San Francisco during the 1970s. The show was created by brothers Christophe and Benoit Di Sabatino and produced by Antefilms Production. In the US, it was licensed by 4Kids Entertainment and aired on the FoxBox, but this now-rare version was short-lived. A different English dub appeared on Kabillion On Demand on some services, most commonly Charter; as well as on the official Funky Cops YouTube channel.