Rush bassist Geddy Lee travels to the homes of some of music's most renowned bass players and digs into the stories that make these musicians stand out.
Metallica bassist Robert Trujillo gives Geddy a tour of his psychedelic home and shows off his surfing chops at the beach; they cruise the Venice Beach boardwalk to catch some hardcore skateboarding, score tacos and check out the LA nightlife.
Geddy meets fellow Canadian bassist Melissa Auf der Maur, known for her time in two bands of the 1990s; Melissa reveals a more private side as she takes Geddy on a tour of the Hudson Valley and discusses her life in the arts.
Geddy hangs out on the farm with Nirvana's Krist Novoselic, canning vegetables, nurturing orphaned animals, restoring churches, playing accordion, and learning to make one's corner of the world better.