Geordie Shore: Their Story
You've seen them going wild on Geordie Shore and all grown up in Geordie OGs. Now they share the story of their lives.
Holly Hagan looks back on her extraordinary life, from finding fame on Geordie Shore to campaigning against online bullying, and getting engaged to the man of her dreams.
From working on oil rigs to partying worldwide, Aaron tells us his life story. Sophie tells us how fame changed her life and how shes left her partying days behind.
Abbie reflects on her long journey to finding her perfect place: Geordie Shore. James opens up about the events that made him the man he is, as the only Geordie to leave the house and return.