Ghost Stalkers
Reports of an oppressive paranormal energy lead John and Chad to Philadelphia's Holmesburg Prison; the portal hunt becomes personal for John.
News of violent hauntings, evil entities and child spirits lead John and Chad to an investigation of the Farrar Schoolhouse.