Gina Brillon: The Floor is Lava
Gina Brillon has always had a unique approach to life’s ups and downs; handling them with a humor and sass that comes naturally to the Bronx born Latina. In her third stand up special, Brillon holds no punches when discussing her childhood, culture and the transition from single to married life with her Midwestern husband.