Good American Family
A couple adopts who they believe is an 8-year-old girl with a rare form of dwarfism, but questions soon arise concerning the actual identity of the adoptee.
Almost Like a Prayer
Reeling from the grief of a failed adoption, the Barnett family gets a second chance when they get a call about a little girl named Natalia.
Jump the Jitters Out
Natalia starts at school; Kristine's suspicions about the adoption deepen; Michael receives unexpected news at work.
Kristine investigates Natalia's age; as she doubles down on her suspicions, Jacob's star rises and Michael's web of lies spins further.
Michael and Kristine's marriage reaches a breaking point as their differing perspectives on Natalia threaten to tear them apart; when the stakes become dangerous, Kristine draws a line.
Left to her own devices, Natalia faces her new circumstances and how the world sees her.
Natalia questions whether she can trust an unexpected set of allies; as questions about her past arise, memories are unearthed.