Gortimer Gibbon's Life on Normal Street
Gortimer and the Blazer of Glory S2, E1: Gortimer gets a blazer that makes everyone see him as an adult; the blazer changes the way he sees himself too and threatens his friends' plans for an epic water balloon battle.