Hair Goddess
Christina Oliva may be small in stature, but the 29 year old self-made woman has built a big business and she started it all in her parents' garage when she was just 18. Christina has built a hair extension empire - she's ready to take a major next step with a brand new, full-service salon in the heart of Manhattan.