Hatfields & McCoys: White Lightning
Moonshine and Gasoline
Mark Hatfield and Jim McCoy get into a tussle about whose moonshine is stronger, then decide to settle the score by racing classic cars powered by their own brews.
The Moonshine Deal
Jim hosts a McCoy hoedown to seal the deal with Monsell Darville; Mark Hatfield has one of his legendary bonfires to woo a liquor exec away from McCoys.
The two families decide to go out on their own and make their own legal moonshine; Jim McCoy has some trouble with his lead foot mamma.
Scotty May Hatfield and Mickey McCoy join forces to get their families together; James McCoy has decided to test his family's DNA for a rage gene.
Jim McCoy and Mark Hatfield come to terms with the liquor investor and must find a location for their distillery.
Jim and Mark have no choice but to start demolition on the new Hatfield and McCoy Distillery; Jim and Mark entrust Scotty May to build an industrial sized still.