He Lied About Everything
Follow the investigation of a world-renown surgeon Paolo Macchiarini, who lied about everything, shattered families, and caused a meltdown at the Nobel prize for medicine. He Lied About Everything is hosted by an investigative journalist with the deepest personal connection to the doctor, his former fiancé, Benita Alexander.