Holiday Staff : iKON's The DreamPing
The iKON members believe that they\u2019re on vacation but end up running a glamping business in Yangyang, Gangwon-do, the city that has recently become popular among tourists. Although it\u2019s their first time running a glamping site, the members come together and prepare for the opening. They also plan various events to provide superb service to the customers. The hectic opening day with so many customers flooding in guarantees a fun and relaxing watching experience. They strive hard to make \u201CiKon BAR,\u201D the main event of the DreamPing, successful. Check out if they succeed in helping the customers have a dream-like holiday!