Homicide Squad New Orleans
My Sister's Keeper
Detective Maurice Stewart investigates the murder of Raynard Williams Jr, a 15-year-old boy, who was gunned down after walking his younger sister home.
Det. Walter Edmond responds to a homicide in Central City, where a young woman named Cayla Kelley has sustained multiple gunshot wounds and is found dead in the street.
During Mardi Gras festivities in New Orleans, Mervin Magee is shot multiple times in the French Quarter; Detective James Fyfe faces an uphill battle to collect footage that shows the identity of the perpetrator before it expires.
Lead Detective Tanisha Sykes Smith works the case of Roderick Thompson, a lifetime resident of the Lower 9th Ward found murdered about a block away from his mother's home; Detective Smith works the case step-by-step to apprehend the alleged shooter.
In Gentilly, Detective Rayell Johnson investigates the murder of Travis Hobbs, 42, a New Orleans native; Hobbs gets shot in his truck during a thunderstorm.
With the help of Det Johnson and Det Stewart, Det Diesburg pieces together what happened one Saturday afternoon when two teens fired rifles on two other teens driving down the street in a residential neighborhood in the 6th district.