Irreverent
The Lord Giveth and the Lord Taketh Away
An American criminal on the run from the Chicago mob loses all of his money and is forced to hide out in an Australian beach town, posing as their new reverend and becoming dangerously involved with the locals.
Mack gets involved in an illegal tobacco trade to get the money he needs for a new identity while preparing to conduct a funeral for one of Clump's most beloved figures.
To raise attendance and avoid the church's closure, Mack must reunite two feuding families and save Daisy from a vindictive court judge.
The real reverend's wife shows up in Clump, and she and Mack must play married when the entire town is invited to Piper's birthday party.
As Piper continues to investigate the illegal tobacco racket, Mack stops the supply of chop-chop to negotiate a better deal for Agnes and the farmers; Charmaine catches up to Mackenzie on the Gold Coast.