King of High School
Can a high school boy lead a double life? Lee Min Seok (Seo In Guk) is a rising hockey player at his high school leading an average high school life, complete with a groupie classmate, Jung Yoo Ah (Lee Yeol Eum), who has a crush on him. But suddenly one day, Min Seok’s older brother, who looks just like him except for the fact that he’s nine years older, calls and begs Min Seok to impersonate him at his new job as he inexplicably goes into hiding for awhile. As he goes to work as his older brother, Min Seok meets Yoo Ah’s older sister, Jung Soo Young (Lee Ha Na), a contract worker at the same company, and clashes with the Director Yoo Jin Woo (Lee Soo Hyuk), the son of the company president. As Min Seok leads a double life, will both Yoo Ah and Soo Young fall for the same guy? “King of High School” is a 2014 South Korean drama series directed by Yoon Je Won.