Kiss of Death
In St. Francis, Maine, shy Amy Theriault starts a romance with handsome Jesse Marquis, then their love story leads to unthinkable acts that shatter a family and shock a community.
Love Aflame
Audrey meets charming police officer Chris while looking for love in an online chat room; when she meets him in person, she knows he will be the father of her children.
When 19-year-old Kristi goes on a blind date with single father Steve, she falls in love with him and his children, but beneath Steve's sweet exterior lies a dark, controlling monster.
Melissa is on the verge of a bright future when she meets Robert at a party; while Melissa tries to pursue her ambitions, Robert becomes wildly possessive, turning her teenage dream into a terror-filled nightmare.