Kung Fu Panda: The Paws of Destiny
Po and the kids are recruited to perform in Mei Mei's theatrical show, but things take a turn when Jindiao ruins the play in order to find a mystical scroll.
When Jindiao arrives to the village, he invites the kids to participate in an exhibition match but has alternative motives.
When Po and the kids stop for the night at an inn, they meet a gang who wants to fight Po and end up down a path to uncovering Jindiao's evil plan.