La Pitchoune: Cooking in France
Follow cooking students into Julia Child's home in France, where they learn how to step out of their comfort zone and tap into their intuition.
Breaking out of the Comfort Zone
Makenna and her team welcome retired nurses, an engineer, a parenting expert and a perfectionist who are pushed out of their culinary comfort zones.
Makenna invites Chris' mother and 94-year-old grandmother to celebrate his 40th birthday and take recipe-free cooking classes with the other students.
School is almost over as Makenna teaches guests how to use seasonal ingredients from nearby local farms.