Lee Se Jin’s First Fan Meeting – Winter with You
Lee Se Jin (Lee Se Jin), the beloved runner from the popular drama "Mr. Heart" (2020), hosts his first online fan meeting. During this intimate event, he shares personal on-set memories and answers fans' most pressing questions, promising an unforgettable experience. Fans get an exclusive opportunity to connect with the rising star and learn more about his journey in the entertainment industry. This is a 2020 South Korean fan meeting event hosted by E-motion Studio, Hello Live TV, and Idol Romance.