Lupin the 3rd: The Woman Called Fujiko Mine
Master Thief vs. Lady Looter
Fujiko Mine, the devastatingly sexy lady thief who'll stop at nothing to make her steal, has her sights set on a religious cult's secret treasure when a new man waltzes into her life: Lupin III.
The famous diva Aiyan's bejeweled mask has been targeted by Lupin the Third, and Zenigata determines to "set a thief to catch a thief." Who will get to the mask first: Fujiko or Lupin?
Using her womanly wiles, Fujiko convinces Lupin to retrieve the legendary Laughing Peacock from an Egyptian pyramid. However, the seemingly simple job turns into a fierce race when Jigen sets his sights on the treasure too.