Marvin the Tap-Dancing Horse
Jack plans to have Marvin jump off a high-diving board into a tub of water; Eddy tries to sell hundreds of brooms ordered by mistake.
Elizabeth cries because she has never received fan mail; everyone wants to impress a famous astronaut scheduled to visit the carnival.
Stripes is having his cage repaired so Marvin invites him to be his roommate; Stripes has a toothache but is too afraid to go to the dentist.