Mysteries from Above
Unexpected Discoveries
A vanished Neolithic structure in an Irish farmer's field, an ancient oasis in the remote reaches of a Chinese desert, a centuries-old buried treasure in the U.K. and a dreaded predator in the Pacific Ocean are discovered by accident using drones.
Military Mysteries
Unlock military secrets from the air. Spot a Nazi weapon designed to turn the tides of war in France, a covert Russian military tower in Chernobyl’s shadow, a rumoured nuclear lab buried in Australia, and a hush-hush surprise underneath Alcatraz.
Over a hundred big concrete arrows scattered across the U.S.; a giant chalk figure with an oversized phallus on an English hillside; a mysterious hole in the middle of a lake in Southern California.
Strange markings in the remote reaches of Northern Finland; drones find a Manhattan-sized mystery in the depths of a Vietnamese cave; secrets are no longer hidden in the Antarctic; a lost sky-high world in Mozambique gets a visit from above.