MythBusters Jr.
Duct Tape Special
Adam Savage and a team of the best and brightest put duct tape to the ultimate test and investigate if the miracle material can be used as a viable parachute and as a quick fix for a flat tire.
Adam Savage and the team test if old batteries can set off a dangerous chain reaction and get to the bottom of an age-old idiom with one of the world's best archers and a diabolically difficult trick shot.
The team tackles two tabletop gaming myths; they try to pull off an impossible Jenga move; the team tries to determine whether the domino effect can lead to a car-crushing catastrophe.
The team investigates if a paper shredder plus canned air is a recipe for disaster; they tackle an age-old kitchen condiment conundrum.