Nina the Starry Bride
In the wake of the death of Fortna's princess-priestess, Prince Azure purchases a young woman from the slums who shares her most defining feature; he sets out to turn her into a convincing impostor to cover up the death of his half-sister.
As Nina and Azure's feelings for one another deepen, Nina becomes desperate to find a way to protect him; she's given the opportunity in a one on one meeting with the king.