Noddy, Toyland Detective
Toyland’s boy detective, Noddy, solves mysteries and finds missing objects with help from his friends: a panda, a superhero, a dinosaur and a robot.
Noddy's new music player has started a dance craze, but when Noddy decides to have a big dance party that night, the music player is missing.