Originalos
An extremely funny dialogue-free stone-age animated comedy for all the family. Each episode takes off with the invention of a specific object or idea that we use in our everyday life. At the time it was invented it must have been a milestone along the bumpy road of development. Like the invention of the football, fire, wheel, fitness, love, flushing toilets and much more.