Please Like Me
Twentysomething Josh is going through a number of big changes as he navigates his first decade of adulthood. After being dumped by his girlfriend, he comes to the realization that he is gay.
Josh's 21st birthday is lost among preparations for a funeral and Rose is keen to meet Alan's girlfriend. While birthday celebrations don't quite go to plan, it's a birthday Josh won't forget.