Property Brothers: Linda and Drew Say I Do
Drew Scott and Linda Phan are taking on one of the most important projects of their lives: planning their dream wedding! Along with Drew's twin brother, Jonathan, older brother JD and other family members, Drew and Linda are embarking on an epic journey to throw a spectacular Italian countryside wedding for their friends and family.