Puella Magi Madoka Magica
One day, Madoka Kaname has a very magical encounter, one that can change her destiny. This is the beginning of the new story of magical witch girls.
As Sayaka continues to be concerned about Kyōsuke, Madoka, still in despair over the death of Mami, admits she's too scared to become a magical girl, so Kyubey decides to let her be.
Homura knocks Sayaka unconscious and gets Kyōko to leave, before reiterating to Madoka that she not get involved, later even telling her to give up on her.