Rich Kids of Beverly Hills
Follow the lives of America's wealthiest kids. To these twenty-something millionaires, money isn't everything and each of these outspoken young adults are trying to find their place in the world and make names for themselves with careers and entrepreneurial endeavors.
welcometoBH
The Beverly Hills duo, Dorothy and Morgan, who are even more outrageous than their bank accounts.
Dorothy goes house hunting in Beverly Hills; Roxy confides in Morgan after she gets life-changing news.
The anniversary trip continues along with the drama; Roxy and Dorothy bring up an old issue.
Financially cut-off, Roxy angles to decorate Dorothy's new condo; Morgan and Brendan shop for a new car and discuss their relationship.
Dorothy starts working with an elite Beverly Hills real estate agency; Roxy's interior design business booms; Morgan does some soul-searching.