Rocco's Dinner Party
Speakeasy
A speak-easy-inspired dinner party; executive chef Geoffrey Johnson, chef Joseph "J.J." Johnson and caterer Britt Kurent.
Brooklyn chef Vanessa Cantave; Daniel Vater, a caterer to celebrities; Natalie Stone, a biscotti baker and mother of five.