Chae Won, a teacher, gets in a car accident on a getaway to Jinhae and happens to meet a young man, Kwan Woo, by coincidence. Kwan Woo falls for Chae Won at first sight and hides the fact that he's a high school student. They go on a date in Jinhae and discover a mutual attraction. Later, Chae Won finds out that Kwan Woo's father committed suicide because his mother merged with her husband’s company. She tries to break off their ties. When Chae Won returns to Seoul, she bumps into Kwan Woo at school and quickly realizes he’s actually a high school student. Kwan Woo and Chae Won's relationship becomes known on campus, and Chae Won quits her job. Later, they meet again at HanKang Apparel, Chae Won's mother's company that Kwan Woo's father founded.